Garantie op kwaliteit
Bij Monoz streven we naar hoogwaardige meubels die garant staan voor langdurig woonplezier. Om jou zorgeloos te laten genieten, bieden wij een garantieperiode van 5 jaar op al onze meubels.
5 jaar garantie
Mocht er onverhoopt iets misgaan met je meubel tijdens de garantieperiode van 5 jaar, neem dan contact met ons op. Indien een meubel buiten jouw schuld om beschadigd raakt, heb je recht op kosteloos herstel. Wij voeren herstelwerkzaamheden uit in onze eigen werkplaats. Wat het kosteloos herstel inhoudt, is afhankelijk van de situatie. De oplossing gaat altijd in goed overleg met jou.
Garantiebewijs
Gebruik maken van de garantie kan zolang je kunt aantonen dat het product binnen de gestelde garantieperiode is aangeschaft. Een garantiebewijs bij Monoz kan bestaan uit een opdrachtbevestiging, een factuur, of een andere vorm waarmee je kunt aantonen dat het product is gekocht bij Monoz.
Gebruik maken van garantie
Voor een vlotte afhandeling van garantie aangelegenheden, vragen wij je om het probleem per e-mail te melden naar info@monoz.nl. Gelieve hierbij je ordernummer, eventuele foto's en de opdrachtbevestiging mee te sturen. Geef kort weer wat het probleem is, en wij streven ernaar binnen twee werkdagen contact op te nemen.
Twijfel je of er iets mis is met jouw meubel en of dit onder de garantie valt? Neem dan altijd contact met ons op. Samen kijken we hoe het probleem opgelost kan worden, zelfs als je denkt dat de garantieperiode is verstreken of het probleem niet onder de garantie valt. Ons team staat altijd voor je klaar.
CBW-erkend
Monoz is een CBW-erkend bedrijf. Bestellen bij Monoz geeft je hierdoor extra garanties en voordelen. Het CBW-erkend is een waarborg voor betrouwbaarheid, zekerheid en veiligheid bij het doen van een aankoop in de woonbranche. Zo ben jij verzekerd van heldere voorwaarden, veilige aanbetalingen en eerlijke afhandeling bij vragen.
Zelf oplossen
Sommige problemen zijn eenvoudig zelf op te lossen. Daar heb je niet altijd de garantie voor nodig. Zit bijvoorbeeld een klep niet meer helemaal recht of sluit een lade niet meer goed? Dan kan je dit zelf afstellen om het probleem op te lossen. Lees hier alles over het afstellen van je meubel en bekijk hier onze handleidingen.
Bestelling annuleren en retourneren
Alle meubels worden bij Monoz op maat gemaakt. Daardoor is retourneren of annuleren enkel in slechts enkele gevallen mogelijk.
Mogelijkheden retourneren
Bij de Style basiskleuren is retourneren en annuleren mogelijk, mits besteld in onze standaard maten zonder aanpassingen.
Uitgezonderd van het herroepingsrecht zijn:
- Alle meubels die in de stap-voor-stap configuratie bij 'stel je eigen meubel samen' zijn gemaakt;
- Modellen die niet onder de Style serie basiskleuren vallen;
- Style modellen in een basiskleur met een 'eigen maat' en/of alle aanpassingen die vallen onder 'meer aanpassen' in de meubelconfiguratie zoals specifieke uitsparingen en andere extra's.
Retour aanvragen
Als je gebruik wilt maken van je retourrecht, meldt dit ons binnen 14 dagen nadat je het meubel hebt ontvangen. Vervolgens heb je nog 7 dagen de tijd om het product daadwerkelijk terug te sturen of te brengen. Neem zo snel mogelijk contact met ons op via telefoonnummer 038 773 0076 of info@monoz.nl.
Meubel terugsturen
Onze meubels te groot om via pakketpost te versturen. Voor het terugsturen van je meubel adviseren wij om gebruik te maken van een speciale bezorgdienst. De retourkosten zijn voor eigen rekening.
Als je een meubel retour stuurt, dien je alle geleverde toebehoren mee te sturen. Let bij het versturen erop dat je het meubel goed verpakt om beschadigingen te voorkomen. Het meubel moet in originele staat en onbeschadigd zijn. Indien er schade ontstaat tijdens het retourtransport, dan is dit de verantwoordelijkheid van jou als klant. Bij beschadigingen als gevolg van transport brengen wij kosten in rekening. Het is mogelijk dat deze kosten gelijk staan aan het aankoopbedrag.
Zelf terugbrengen kan natuurlijk ook, dit kan bij ons adres in Kampen op werkdagen tussen 9.00 en 17.00 uur. Het is ook mogelijk dat wij het retourneren regelen. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.
Retouradres
Monoz
Werfweg 1
8263 BD Kampen
Meubel omruilen
Een meubel dat voldoet aan onze voorwaarden van retourneren, kan ook omgeruild worden. Zodra het retour succesvol is verwerkt, ontvang je de terugbetaling voor je aankoop. Je hebt de keuze om je nieuwe bestelling vooraf te plaatsen of te wachten tot de terugbetaling voor het geretourneerde item is verwerkt. Het verrekenen van de bedragen is hierbij niet mogelijk.