Alles over levertijden
Bij Monoz wordt je maatwerk meubel altijd relatief snel geleverd. De verwachte leverperiode van een meubel verschilt per serie. Hieronder een handig overzicht per serie. Zo heb je een indicatie wanneer je het meubel ongeveer kan verwachten. Deze leverperiode geldt vanaf het moment van (deel)betaling.
- Style serie: ca. 10 werkdagen
- Style serie met houtfineer bovenblad: ca. 20 werkdagen
- Ambiance en Excellent serie effen en houtsoort: ca. 4 tot 6 weken
De uiteindelijke leverdatum kan iets afwijken van de indicatie. Dit gaat dan vaak om maximaal een paar werkdagen. De leverdatum is namelijk afhankelijk van verschillende stappen in het proces. Een meubel gaat bijvoorbeeld pas de deur uit, als deze naar onze standaarden 100% goed is. En voor de bezorging kan het zijn dat een leverdatum je niet schikt, waardoor de bezorging mogelijk iets later moet plaatsvinden.
De leverdatum van mijn meubel
Op het moment van bestellen kunnen wij nog geen precieze leverdatum aangeven. De daadwerkelijke leverdatum wordt gepland zodra je meubel in onze werkplaats klaar is.
Zodra jouw meubel gereed is, sturen we je een e-mail om je hiervan op de hoogte te stellen. Zo weet je dat je bijna kunt genieten van je nieuwe meubel. Binnen enkele werkdagen ontvang je een voorstel voor de leverdatum van onze transporteur. Als deze datum niet goed uitkomt, kun je dat altijd aangeven, zodat we een nieuw voorstel kunnen maken. We komen dus niet onverwachts langs.
Levering vanaf specifieke periode
Heb je het meubel pas vanaf een bepaalde periode nodig, bijvoorbeeld vanwege een vakantie, verbouwing of aankoop van een nieuwe woning? Tijdens het bestellen kun je eenvoudig een leverweek opgeven. En kom je er niet uit? Neem dan contact met ons op.
Hoever is mijn meubel?
Benieuwd naar de status van je meubel? Dat snappen wij natuurlijk maar al te goed. Je wil snel kunnen genieten van je prachtige nieuwe Monoz meubel. Na (deel)betaling gaat je meubel in productie. Je ontvangt een e-mail zodra het meubel klaar is.
Ben je alvast benieuwd naar de status ervan? Schroom dan niet om contact met ons op te nemen. We helpen je graag en informeren je over de voortgang van je meubel in het productieproces.
Levering hoe jij het wil
Bij Monoz vinden we het belangrijk dat onze meubels met dezelfde zorg worden bezorgd als waarmee ze worden gemaakt. Daarom werken we samen met één vaste transportpartner die gespecialiseerd is in meubelbezorging. Zo kunnen we een veilige en aangename bezorgervaring garanderen.
Al onze meubels worden goed verpakt in karton met handvatten en gratis thuis afgeleverd. Naast onze standaard gratis levering zijn er ook mogelijkheden om je helemaal te ontzorgen bij de levering. Bekijk hieronder de leveringsmogelijkheden om te bepalen welke levering bij jou past.
Standaard gratis 1-persoon levering aan huis op de begane grond
Gratis bezorging op de begane grond. De bezorger komt alleen, hierdoor vragen wij hulp bij het uitladen van het meubel. De bezorger zal helpen het meubel op de gewenste plek zetten mits deze plek goed toegankelijk is.
2-persoons levering aan huis op begane grond
2-persoons levering op de begane grond. De bezorgers komen met 2 personen, hierdoor is er géén hulp nodig bij het uitladen. De bezorgers zullen het meubel op de gewenste plek zetten mits deze plek goed toegankelijk is.
2-persoons levering aan huis op verdieping
De bezorgers brengen het meubel naar de juiste etage en in je woonkamer, mits goed toegankelijk. Een ruime trap of een lift is noodzakelijk bij een wat groter meubel. De bezorgers maken ter plekke een inschatting of zij in staat zijn het meubel naar de juiste plek te brengen, zonder schade aan de woning of het meubel te veroorzaken. Mocht je twijfelen of een meubel boven komt neem dan gerust contact met ons op.